can U click me ?

Sini Best Jugak

13 August 2011

Kereta Tercantik 2011

     Korang nak tengok tak antara kereta-kereta yang tercantik pada tahun ni. Kalau nak tengok saye ada letak gambar diorang kat bawah. jom tengok.

Aston Martin V12 Zagato

 Ferrarj 599 GTO

Jaguar XKR-S

Porsche 918 Spyder Hybrid
 
dan tidak ketinggalan

err...

     Kalau nak beli memang tidak dapat ler, jadi bagi mengubat hati ini tengok kereta lawa pun jadi...tak gitu awoknyer...

2 comments:

dzafira said...

Itu ler... Kalau nak beli memang tak termampu la... Nak cuci mata tu boleh la... Eh, kete yg last skali tu paling cantik... Paling menarik perhatian..

saye said...

keta last tu mengikut kata pemiliknya merupakan sejenis kereta muscle tapi rasanya terlebih muscle dan jadi kereta obesiti...haha...btw trimas ya dzafira sebab awak sorang je yg jadi pengomen tetap blog ni..kalau awak tak komen mesti saye dah fedap dengan CERITAMERAPU ni..haha

pantun nak komen

Adnan Sempit naik kereta

Dalam kereta ada speaker

Saya tahu saya ni mengada-ngada

Tapi lepas baca komen la sikit der

ads