can U click me ?

Sini Best Jugak

18 June 2012

blur...

yo...cakap sorang2 ni pn best jgak kan??
skang ni aq tngh blur...
aq pn xtau pasal pe aq blur....
klau bleh aq nk smua masalah aq selesai mcm tu saje..
klau bleh aq nk hari2 yg aq lalui ni senang je...
tapi nk buat mcm mna....
masalah mematangkan kita...
masalah menjadikan kita tabah...
masalah membuatkan kita berusaha untuk terus hidup....
masalah menyebabkan kita mencari keseronokan sementara kita dapat melupakannya walaupun untuk sementara...
jadi apa yg perlu aq buat sekarang???
aq rasa takde sape pn yg baca luahan hati aq ni kan??
takpelah aq cma nk merapu je sbb ni blog aq...
sukati aq ler nk muat pe pn kan???
aq pn dh tatau nk kata ape lg ni....
aq stop kat sini lh dlu...

Post a Comment

pantun nak komen

Adnan Sempit naik kereta

Dalam kereta ada speaker

Saya tahu saya ni mengada-ngada

Tapi lepas baca komen la sikit der

ads