can U click me ?

Sini Best Jugak

04 November 2012

Fakta Merapu Edisi 5

Kalau kita tak merapu maknanya kita tiada perasaan...betul ke??


Secara purata seseorang menghabiskan masa selama 2 tahun bergayut di telefon sepanjang hayatnya. 


betul ke kita bergayut 2 tahun sahaja sepanjang hayat kita??


Secara purata, seseorang minum 8,000 gelen air sepanjang 
hidupnya. 



hargailah air selagi ia masih ada


Hanya terdapat empat buah negara di dunia bermula dengan abjad D iaitu Denmark, Dominica, Djibouti, dan Republik Dominica. 




tiba2 je teringat kat Dominos...ekeke...


Setiap tahun, Selat Inggeris yang memisahkan England dan Perancis melebar sebanyak 300 milimeter. 




sekadar gambar hiasan, 
tiada kena mengena dengan fakta diatas..hehe

Nama semua benua bermula dan berakhir dengan abjad yang sama
iaitu huruf A. 


Ada aku kesah
hehe...gurauan semata...

Post a Comment

pantun nak komen

Adnan Sempit naik kereta

Dalam kereta ada speaker

Saya tahu saya ni mengada-ngada

Tapi lepas baca komen la sikit der

ads