can U click me ?

Sini Best Jugak

06 September 2011

Handphone Korang Berkualiti Ke?

     Tadi Ai ada singgah dekat satu blog ni. Tengah-tengah Ai syok dok tengok entri dalam blog tersebut Ai terjumpa satu entri menarik yang bertajuk seperti di atas tu. Disebabkan Ai malas nak tulis semula apa yang ditulis dalam blog tersebut jadi Ai bagi link sahaja. Kalau korang nak tau handphone korang berkualiti atau tidak sudi-sudilah klik link Kakkoi-Me ini. Adalah lebih baik kita beringat semasa membeli agar tidak ditipu pembeli dan rugi di kemudian hari...

Ai guna ALCATEL je...
tapi bukan macam kat atas ni..sekadar gambar hiasan...huhu

Post a Comment

pantun nak komen

Adnan Sempit naik kereta

Dalam kereta ada speaker

Saya tahu saya ni mengada-ngada

Tapi lepas baca komen la sikit der

ads